Full service
kwalitatief
marktonderzoek

Pam Research helpt u bij uw onderzoeksvraag van A tot Z: van de briefing tot en met de uitvoering van het veldwerk en een uitgebreide debrief of heldere rapportage.

Advies
vanuit de
doelgroep

een echt gesprek geeft inzicht in wat een consument of professional echt vindt en wat de werkelijke drivers achter gedrag zijn.

Freelance
kwalitatief
marktonderzoek

Alleen moderatie en/of analyse en rapportage nodig? Of juist ook opzet van het onderzoek, projectmanagement en/of –organisatie en rekrutering nodig, Pam Research kan het voor u opzetten en uitvoeren.

Specialisme

Pam research heeft ruime ervaring met zowel marketingvraagstukken voor consumenten (b-t-c) als voor de business-to-business markt. Met hetzelfde commitment en plezier werkt Pam met ‘gewone mensen’ als met horeca ondernemers, bakkerij eigenaren, veiligheidskundigen en andere professionals.

Daarnaast zijn we gespecialiseerd in de doelgroepen kinderen, jongeren, hun ouders en leerkrachten. Bij ieder onderzoek worden de onderzoeksbevindingen verrijkt met de kennis en ervaring met deze doelgroep.

Pamela startte haar carrière als junior insights manager bij Nutricia en groeide intern door tot Senior Brand Manager. Daarna vervulde Pamela nog enkele marketing functies in de FMCG en cosmetica branche waarna zij de overstap maakte naar marktonderzoek. Bij het voormalige kinder- en jongerenbureau IPM KidWise gaf Pamela leiding aan een team van onderzoekers naast haar werk als Senior Research Consultant. Ze pakte haar liefde voor de doelgroep kinderen en jongeren hier weer op waarna ze het nooit meer heeft los gelaten. 

Werkwijze

Bij iedere onderzoeksvraag bekijken we welke aanpak en opzet de antwoorden gaan geven waar we naar op zoek zijn: 

Offline

Focusgroep

Individuele, duo interviews en focusgroepen jongeren, volwassenen en professionals

Matching Pairs, 2 vriendjes/ vriendinnetjes bij kinderen

Peer groups mini groepje van vrienden/ vriendinnen bij jongeren

Shop-alongs

Intercepts

Werkplekgesprekken

In-home interviews

Offline

Individuele, duo interviews jongeren, volwassenen en professionals

Mini focusgroepen jongeren, volwassenen en professionals

WhatsApp of online opdrachten (voor- of achteraf)

Online communities

Kids en Jongeren workshop

Regelmatig organiseert Pam Research samen met Nwsgrg een workshop over kids en jongeren in combinatie met een live focusgroep. Hoe ontwikkelt deze doelgroep zich en hoe kun je deze doelgroep dus het beste bereiken? En hoor direct het antwoord van je doelgroep op je eigen vragen.  

Mail of bel voor de volgende datum. 

Neem contact op

Jongeren in coronatijd

In het voorjaar van 2020 in de 1e lockdown, heeft Pam Research samen met Nwsgrg een onderzoek opgezet onder jongeren over hoe zij de coronatijd beleefden. 

Een samenvatting van het onderzoek werd gepubliceerd in ClouToday van de MOA, Expertise Center voor Marketing Insights, Onderzoek en Analytics.

Lees het artikel